کاربرد دستگاه ازن ژنراتور

قیمت دستگاه تزن ژنراتور

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

کاربرد دستگاه ازن ژنراتور

۱۰ بازديد
Meiden Pure Ozone Generator واحدی میباشد که گاز ازن را مایع و ذخیره می کند و به طور مداوم گاز ازن با خلوص بالا را تأمین می کند. به دلیل سطح ازن با خلوص بالا ، می توان از آن به عنوان منبع تولید رادیکال اکسیژن برای فرآیند نیمه رسانا استفاده کرد. برای ایمنی ، واحد اقدامات ایمنی کافی دارد.
بعلاوه ، این واحد به طور مشترک با انستیتوی ملی علوم و فنون پیشرفته صنعتی در ژاپن توسعه یافت.
عملکرد مولد گاز ازن بسیار ساده است. سلول مولد UV به هر خروجی مناسب برق متصل می شود و شیر روی سیلندر هوا باز می شود. شیر سیلندر یک تنظیم کننده جریان ثابت است به طوری که نیازی به کنترل جریان نیست. لوله خروجی از ژنراتور ozone generator برای هر دوره ای که برای کالیبراسیون لازم باشد به سنسور گاز ازن شما متصل شده و سپس سیستم خاموش می شود. خروجی ژنراتور ازن به طور اسمی حدود 0.8 PPM است ، اما هر ژنراتور به صورت جداگانه با مقدار غلظت گاز ازن دقیق دقیق قبل از حمل و نقل مشخص شده است.
ازن در مناطقی که مربوط به ضدعفونی است مجاز و مورد تأیید است. با این حال ، مقادیر محدودی وجود دارد که استفاده از این ماده را تنظیم می کند. ازن هیچ محصول جانبی خطرناکی برای شما ایجاد نمی کند که می تواند بر محیط زیست تأثیر منفی بگذارد ، اما باید از اقامت در مناطقی که مقدار ازن از حد مجاز 0.1 ppm بیشتر است ، خودداری کنید.
علائم قرار گرفتن در معرض سطوح بالاتر می تواند باعث سردرد و تحریک چشم شود. اما این مشکلات طی چند ساعت برطرف می شوند.
ازن ژنراتور ازن در یک قالب با دوام و فضای کافی برای آداپتورهای لوله خروجی و کالیبراسیون عرضه می شوند. کیت اصلی شامل ژنراتور ، یک سیلندر هوا 103 لیتری با تنظیم کننده جریان ثابت و 3 فوت لوله خروجی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.