قیمت دستگاه ازن ژنراتور

قیمت دستگاه تزن ژنراتور

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قیمت دستگاه ازن ژنراتور

۹ بازديد
ژنراتور ازن معمولاً روی اعمال ولتاژ کار می کند و گاهی اوقات تنظیم کننده ولتاژ برای حفظ یک محدوده خاص نصب می شود.
ازن به محفظه تماس با جریان پایین و حاوی فاضلاب وارد می شود تا پس از تولید از طریق ژنراتور ازن ، ضد عفونی شود.
هدف اصلی کنتاکتور که به طور کلی از فولاد ضد زنگ ساخته شده انتقال اوزن از حباب گاز به مایع فله در حالی که زمان تماس کافی برای ضد عفونی را فراهم می کند.
انواع مختلف کنتاکتور حباب پراکنده (جریان هم جریان و جریان متقابل) تزریق فشار مثبت ، فشار منفی (ونتوری) ، مکانیک هم زده و برج بسته بندی شده هستند.
با مصرف سریع اوزن ، باید ازن با یکنواخت در کنتاکتور جریان دوشاخه تماس گرفت.
گازهای خارج از گاز که به طور موفقیت آمیز در محفظه تماس آزاد می شوند باید تصفیه شوند تا ازن باقیمانده از بین برود قبل از انتشار در جو. بنابراین ، حفظ مقدار بهینه ازن برای کارایی بهتر ضروری است.
ازن (O3) گازی است که از سه اتم اکسیژن تشکیل شده است و قابلیت عقیم سازی و اکسیداسیون قوی تری نسبت به کلر دارد. علاوه بر این ، ازن که تنها می ماند به اکسیژن برمی گردد ، ازن به دلیل داشتن حداقل تأثیرات زیست محیطی مربوط به تولید ترکیبات شیمیایی مضر یا ماندگاری در جو شناخته می شود. ازن علاوه بر اینکه به عنوان یک عامل ضدعفونی کننده که بلافاصله روی باکتری ها و کپک ها کار می کند ، مورد استفاده قرار می گیرد ، مواد از بین برنده را که باعث بو و تغییر رنگ می شوند ، می شکند. بنابراین همچنین برای رفع بو و سفید شدن نیز مثر است. ژنراتورهای ازن میتسوبیشی الکتریک از اوزون در تصفیه آب استفاده می کنند تا از روش های معمول با استفاده از کلر یا سایر تیمارها ، آب با ایمنی ، اطمینان و طعم بهتری تهیه کنند.
https://fecek85073.cabanova.com/
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.